субота, 29. март 2014.

#1 'Fashion Doll'

Heeej.^^

Ovo je moj 1. post u 'Fashion Doll'.Ovde ću postvaljti sliku neke doll i prokomentarisate je. :D
Svaka od blogerica može postavljati postove sa ovom temom :DD


Za ovaj post odabrala sam MeRiMa_ -u.
Šta znamo o njoj:
-55 je level.
-osvojila je par nagrada. c:
-ima svoj blog koji ja često posećujem:http://merimastardoll.blogspot.com/

Merimin izgled mi se baš svidja.
Nisam neki ljubitelj roze boje,ali ova mi se svidja. :)

Merima nosi:
Maj'ca: Pretty n' Love-Peach Tube Top-136 SC
Suknjica: Pretty n' Love-Candy Floss Skirt-12 SD
Kaiš: Voile-Taupe Bow Belt-46 SC
Cipele: Subcouture-Peach Suede Platforms-14 SD


Što se šminke tiče..Nema puno,crna senka,maskara,rumenilo i to je to.Jednostavno,ali lepo. :)

Ocena: 9.5/10

Šta vi kažete na Merimin izgled?
Koju doll sledeću da prokomentarišem? ♥




Нема коментара:

Постави коментар